فروشگاه لوازم خانگی پوریان

فروشگاه لوازم خانگی پوریان

عرضه کننده انواع لوازم خانگی ب صورت عمده خرده -*- ارسال رایگان به تمام کشور از کانال تلگرامی فروشگاه دیدن فرمایید

همزن و خمیر زن کاسه دار روگن RU-1940


همزن و خمیر زن کاسه دار روگن RU-1940

همزن و خمیر زن کاسه دار روگن RU-1940

همزن و خمیر زن حرفه ای روگن ru-1940 وسیله ای کاربردی که تقریبا در هر خانه ای پیدا می شود و نبود آن میتواند کار را بسیار دشوار کند بخصوص وقتی که اهل پخت نان و شیرینی باشید نمی توانید از آن غافل شوید . شرکت روگن برای بدنه ی این محصول از بهترین و مرغوب ترین الیاژ موجود که استیل 18/10 می باشد استفاده کرده که این سری از استیل دارای مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی و خط و خش دارد و میتواند سال های زیادی ظاهر این محصول را مثل روز اول تازه نگه دارد . در طراحی و دیزاین همزن و خمیر زن روگن مدل ru-1940 توجه خاصی شده به گونه ای که بسیار شیک و زیبا در عین حال کاربردی می باشد که به راحت ترین روش ممکن بتوان آن را با دیگر وسایل موجود در آشپزخانه ست کرد .

مشخصات و امکانات همزن RU-1940

همزن و خمیر زن روگن مدل RU-1940 توانسته است تا حد زیادی نواقص و ایرادات مدل های قدیمی را بر طرف کند و در ابعاد و اندازه ای بسیار کوچک و جمع و جور و در عین حال طراحی بسیار شیک و زیبا به بازار عرضه شود . همچنین شایان ذکر است که بگوییم دارای یک کاسه ی استیل بزرگ می باشد که ظرفیت بالای آن موجب شده است که مقدار زیادی مواد را با هم مخلوط و یا اینکه مقدار زیادی خمیر درست کرد و این باعث میشود که در مدت خیلی کمی کار شما تمام شود و در وقت صرفه جویی کنید بر روی کاسه 6 لیتری ان درپوش ضد پاشش وجود دارد . البته همه این ها به لطف متور 1300 واتی این دستگاه که به واسته سیستم انتقال قدرت گیربکسی خود دست به دست هم داده اند تا یک دستگاه همزن و خمیر زن همه کاره به وجود اید که در هیچ شرایطی کم نخواهد اورد.
متور همزن و خمیر زن کاسه دار روگن مدل RU-1940 قادر است به سه جهت ممکن (تیغه – کاسه – متور) همزمان بچرخد که این باعث افزایش دقت و سرقت این دستگاه می شود

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 73

کردستان بانه مجتمع تجاری خدری قدیم طبقه زیر زمین

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه لوازم خانگی پوریان" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما